O kurzu
Proč vlastně existuje firemní vzdělávání a komu pomáhá
Současný stav a trendy ve firemním vzdělávání
Identifikace vzdělávacích potřeb:
Analýza kompetencí a dovedností
Hodnocení potřeb zaměstnanců a organizace
Zohlednění individuálních rozdílů a kariérních cest
Technologie a živí lidé:
Jak nejlépe využít potenciál
Virtuální a rozšířená realita, chatboty a AI
Podpora interního sdílení znalostí
Motivace a podpora účastníků:
Strategie pro zvýšení motivace a zapojení účastníků
Vytváření pozitivní vzdělávací kultury
Gamifikace a odměňování úspěchů
Měření a hodnocení účinnosti vzdělávání:
Metody měření výsledků a ROI
Zpětná vazba a kontinuální zlepšování jako cesta k sebeučící se organizaci
Případové studie a úspěšné příklady
Lektor
Mgr. Jan Složil
Ve všech firmách a týmech, kde jsem působil, jsem měl na starosti strategii a její realizaci. Znamenalo to diskuzi se stakeholdery, nastavování parametrů a pilířů, na nichž strategie stála, její postupnou realizaci + zajištění technického řešení (LMS/LXP, programy na tvorbu on-line obsahu apod.) a její komunikaci do vedení i směrem k zaměstnancům.
O všechny tipy, best practices i fuck-upy, které se během realizace mohou stát, se s vámi podělí.
